Fick nöja mej med Lakris (inte lakrits he he he) ...

Jodå, jag ÄLSKAR lakrits - godiset asså - meeen idag, när jag skulle hämta KiD nr 2 hos en kompis sa denne: Snäääälllaaa mamma, du kan väl bara följa med in & titta på kattungarna?
Ehrm, gissa vad som hände?? Jo, mycket riktigt ... vi blidde med katt! Den är SÅ söt! Kidsen döpte den på direkten, Lakris för den är kolsvart. Något bra förde det lilla livet med sig iallafall ... Kid nr 1 ville såklart oxå titta på den nu på kvällen & eftersom den inte är riktigt flyttbar än på nån vecka tog jag kameran & barnen med på en cykeltur - så fläsket dallrade lite på en motionstur ...


Kommentarer
Postat av: m

Jag måste ju bara komma och häsla på dig... så sniffar du på min lilla och jag på Lakris =)

2009-08-12 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0