Sjunde gången gillt ...

Varför, varför står han inte där med kransen ... han ska juh komma där springandes & möta mig ... ja - till och med springa med mig de sista meterna & försöka slänga den runt mitt huvud & skrika JIPPI!!! Du klarade det älskling ...

He He He kransen asså ... den ska jag väl få slängd runt halsen när jag nu på sjunde gången i löparspåret klarade rundan helt & hållet utan & gå ett endaste steg & detta fast mp3n la av halvvägs OCH det var stark motvind - HEJA JAG - GuuuD va JAG é BRA!!!!

* vägdag i morrn ... INTE glömma *


Kommentarer
Postat av: Emelie

Heja Heja!!!

BRA jobbat, stort lycka till med vågen imorgon!

KRAM

2009-08-18 @ 21:33:06
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0