Morgontur i all sin ära ...

Visst är det RIKTIGT skönt att ha jogging-passet avklarat på morgonen innan alla hinner vakna ... Men himmel & pannkaka vad luftfuktigheten var hög just denna morgon!!! Det var med stor möda jag tog mig runt min lilla runda i morse. Jag vet, jag vet det stod på agendan att turen skulle avklaras lördagar ... meeen vi fastnade vid havet liiite för länge & sen blidde det liiite för sent ...
 
Så jag satte klockan OCH steg upp (egentligen en minut innan klockan ringde för att hjälpa minstingen i huset på toa ... sen hade jag tänkt krypa ner i bingen igen ... men det var väldigt lätt att framkalla den där känslan som dyker upp när jag ska prova kläder ur garderoben & där finns inget verkligen ingenting som jag trivs i - för det är för små kläder!!!)



Bild lånad på PrimaVi.se

~ Mitt tips när DU inte orkar träna ~

Känn efter, hitta den där känslan av besvikelse, nedvärdering ... ja, hur just DU känner när du ej får på favvo-jeansen eller som för mig iNGA kläder passar & jag vill helst ej gå till badhuset med barnen ... jag blir tårögd, ledsen & besviken på mig själv - Tänk i stället, jag kan bli mer nöjd med mig träna !!!




Kommentarer
Postat av: Anna

SÅÅÅ sant, så sant. Jag skulle sprungit igår (söndagens pass eg) men jag hade sån huvudvärk och mens på g så jag hade INGEN lust.. idag ska jag bara ut efter jobbet så är det.



BRA jobbat!!!



Kram!

2009-08-11 @ 12:29:15
URL: http://gumsan70.wordpress.com
Postat av: anna

Kul att du tittde in hos mig jag känner mig som din bild. Jag har kommit in i den fasen att om jag ej rör på mig mår jag dåligt. Bara man kommer i gång så tycker jag det går bra. Som i går mådde jag lite dåligt när jag ej kunde uta o springa men min kropp hade nog inte klarat det efter att jag varit och lämnat blod.



Anna

2009-08-12 @ 08:45:46
URL: http://annassmalaliv.wordpress.com
Postat av: anna

Kul att du tittade in hos mig just nu känner jag mig som din bild. Har gått upp under semestern fast jag har rört på mig därför kör jag GI nu. Bara man kommer igång med träning tycker jag det går bra jag mår dåligt om jag ej kommer ut och rör på mig. Som i går då lämnade jag blod och dom rekommenderade att jag ej skulle anstränga mig. Så i dag blir det en rask prommis med en väninna.



Anna

2009-08-12 @ 08:53:21
URL: http://annassmalaliv.wordpress.com
Postat av: anna

Hoppsan det blev visst 2 st kommentarer såg ej att den första kom med. Sorry



Anna

2009-08-12 @ 08:55:13
URL: http://annassmalaliv.wordpress.com
Postat av: Martina

STOLT över dig, jag vet att du kan och detta kan vara ett bra sätt att peppa sig själv, men som sagt jag vet ju att ni har en dyr go resa att se fram emot! Du fixar det, du har ju gjort det förr! KRAM din kommentar är borta...

2009-08-12 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0