Maten klar när maken kommer hem ...

Naj ... om jag skulle ta & chocka alla här hemma & ha kvällsmaten klar när maken kommer hem!? Ja, ja isåfall får jag nog ta & sätta liiite fart på häcken & masa mig till spisen, för han lär vara hemma vilken minut som helst nu :)

Är verkligen hur trött som helst idag, andra dagen efter semestern ... borde vara förbjuden! Säger jag som minsann tyckte det skulle bli skönt & komma tebax i rutiner & fasta tider he he he. Ska minsann få ut dessa långa ben på en gå/joggingtur idag oxå. Nu har jag printat det här - då måste det ske!!!

Jag tror jag babblar rätt mycke om knäckebröd ... men det är juh gott!!! Har ni smakat Ryvita nån gång? Jag stormdiggar den gröna, multi-grain historien - lite salt i smaken - PRÖVA -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0