Idag ÄR den första dagen i resten av mitt liv ...

Nähä, hur många gånger har jag inte sagt det???

Brukar fixa & vara duktig (eller jag har hört att jag INTE ska säga "duktig" om mig själv, för duktig är jag juh oavsett vad ...)

Börjar om: Brukar fixa & vara nyttig samt röra på mig i ungefär 2 ½ vecka - sen orkar jag inte längre & faller för frestelsen ... MEN denna gången har jag ett mål! Vi ska resa i november & jag fullkomligt vägrar att ligga som en strandad valross på solstolen & sura & inte vilja leka med barnen !!!

Har i drygt en veckas tid fixat att inte äta en endaste godisbit ... bara popcorn & nötter ... Ätit mat tre gånger samt nåt mellanmål .. rört mig lite mer än vanligt ... Så, ja vi får väl se hur detta går

Kommentarer
Postat av: Anette

Ett stort tack för titten och din kommentar =)

Önskar det jättemycket lycka till!! Klart du ska lyckas!

Vi får stötta varann :)

2009-07-27 @ 13:19:48
URL: http://levermittliv.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej!

Tack för titten hos mig :) Bara kul om jag kan lyckas inspirera någon mer, börjar äntligen få flyt i löpningen igen. Kör via ett program på www.marathon.se. (klara jogga hela tjejmilen). Det är två pass i veckan och det tycker jag är lagom i början. Brukar annars köra igång så hårt när jag väl gör det så jag tröttnar jag också :)



Klockan jag använder är en pulsklocka med pulsband från Polar. Den mäter tid samt min puls och visar förbränningen efteråt, min o max puls osv.. väldigt kul att ha kvar!



Lycka till och kika in igen om du behöver inspiration så ska jag göra mitt bästa :)



/Anna

2009-07-27 @ 15:47:52
URL: http://gumsan70.wordpress.com
Postat av: LillaGrå

Lycka till! För mig går det inte alls bra, men nu blir det nya tag - igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0