Minus idag iallafall =)

Glö, höll väl nästan på & tappa sugen efter förra veckans vägning ... det kan jag erkänna nu!

Men skam den som ger sig! Kan med glädje meddela att denna veckans återhållsamhet gav resultat =)

- 1.3 kg

Har även lyckats öka på sträckan på min runda ... himla jobbigt var det, men jag tror mycket ligger i tanken. Jag vet med mig att jag tänkte alltid : !Jag kan inte springa en runda" och det kunde jag inte heller, jag kunde gå & cykla i princip hur långt som helst - men springa det gick aldrig. Nu, däremot när jag skulle utöka sträckan på min joggingrunda tänkte jag : Jag SKA öka den till den biten extra och jag SKA fixa det. Visst, det var jobbigt, men har jag bara bestämt mig, så har jag!!!

Nu gott folk ska jag ta en välförtjänt paus med en kopp kaffe!!!

   * * * ska försöka uppdatera oftare * * *

Kommentarer
Postat av: naughtyn

GRATTIS till minuset!! Snyggt jobbat! :D

2009-08-26 @ 20:56:04
URL: http://naughtyn.blogg.se/
Postat av: anna

Grattis till det stora minuset



Anna

2009-08-29 @ 17:28:18
URL: http://wordpress.annassmalaliv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0