Vill inte ge upp ... men

Ja, just det - detta förbaskade MEN!!!!

Pallar inte kämpa så förbaskat - orättvist é det allt - när jag tittar på en ostfralla går jag lätt upp 2 kilo på en sekund, men sen när jag ska försöka bli av med dessa kilo känns det som om det tar två månader!!! Jaha, äe jag inne i "tycka synd om mig" - tänk eller vad??

Det är så förbaskat lätt & halka tebax i "gamla" osunda vanor, den där förkylningen + ryggvärken sitter i fortfarande! Detta innebär att jag inte vågat ge mig ut i joggingspåret ... Hm, jag vet - promenixa é oxå bra ... men ja, just nu känns det oxå TRIST ;)

Har by the way missat vägdag ... + ca 1 kilo!!!!

DIPP DIPPIGARE DIPPIGAST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0