~ onsDag ~ Blir min vägdag ...

Det föll sig lixom naturligt att ha onsdagen som vägdag ... jag körde juh igång förra veckan på just onsdagen & idag drar vi på mini-semester då vill jag försöka ha lite koll!

Vecka 31 - - - Onsdag den 29 juli 2009 - 2 kilo =)

Himmel, vad det gör mycket & "bara" sluta med gottis & snax & kakor ... Men men görs det så drastiskt som jag verkligen gjorde från en dag till en annan så bör det juh visa sig! Jag tycker verkligen inte att det är till att "bara" sluta - jo förresten sluta är inga problem men att hålla humöret uppe & lugnet kvar när kidsen är övertoppade - DET är inte det lättaste -samtidigt som jag kämpar med mitt beroende ... som det faktiskt är ett rent sockerberoende. Känns lite som en avgiftningsvecka med alla dess biverkningar ... såsom huvudvärk & humörsvängningar! Meeen jag vet det blir bara bättre så fort jag kommer in i träningstänket oxå (ensak i taget ;) & jag är överlycklig av mitt resultat minus två kilo.



Bild lånad från www.greenearthstores.com

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken bra start du fått! Kul att du hittat min blogg, fortsätt gärna läsa =) Ska kika in här hos dig också.

2009-07-29 @ 21:12:31
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: naughtyn

Grattis till minuset! Kul med en till som kämpar - Det känns på något vis enklare när man är fler. Jag la till dig bland mina länkar så att jag kan återkomma :D



pepp-kram

2009-07-30 @ 11:20:37
URL: http://naughtyn.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo visst är det så, ofta räcker det bara med att ta bort en sak så märker man en skillnad. Grattis till två underbar kilon =) underbart och vlken start som är viktig för att inte tappa motivationen..



Det här kommer att gå jätte bra ska du se.. Heja dig



Hoppas du får trevlig på semestern =)



Kramar från Sanna

2009-07-31 @ 10:41:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0