Deppigt värre ...

Tänk hur har jag lyckats glömma hur deppig jag brukar känna mig, när jag inte smäller i mig en massa gottis, kakor & chips !!! Hm, till den trista verkligheten då ... När jag väl smäller i mig alla dessa onyttigheter - då känner jag ju oxå mig deprimerad - och inte enbart för att jag äter det utan även samvetet spökar för var det lägger sig & hur jdåligt mår jag inte då som en följd av att jag redan känner mig blobbfet??!!

Idag har bara varit en dag ... jag vet att jag stöter på många fler under resans gång ... jag vet även att jag mår sisådär en hundra gånger bättre om jag tar mig ut & motionerar i stället för & ligga här & tycka synd om mig själv för att jag inte kan kränga i mig en massa onyttigheter - Så i morrn gott folk har jag inte tagit mig ut & gjort någon sorts fläsk-skakning så vettitusan vad jag gör med mig själv ... he he he

Jag är hungri nu ... längtar till morgonens goda frulle ... har inhandlat de godaste GI-knäcket jag känner till! Har dock ingen aning om det é nyttigt - meeeen det är ju inte gottis eller kaka iallafall! Jag följer iochförsig ingen speciell diet (ännu) - så GI eller ej spelar kvitta...

Nån som vet GI-knäcke - nyttigt/onyttigt?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! =) tack för det du skrev inne hos mig, blev så glad. Känner igen mig i det du skriver, med att man äter och glömmer bort hur man mår efter. jag vet att jag mår så dåligt när jag kommer in i det, men ändå hamnar jag där ständigt.



Ser att du är en ny bloggare =) Och du det där 20kilona fixar du. jag har gjort två resor en på 46kg och en nu närmare 35kilo. Jag brukar säga så här kan jag så kan alla.Lycka till vännen och jag kommer att heja på dig till ditt mål..



Kramar om

2009-07-28 @ 23:47:06
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner också mig lite sunkig idag... ätit kebabtallrik det är ju ok på helgen men mitt i veckan nej tack! Det knäckebrödet har jag också köpt ett par gånger...

2009-08-12 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0