Laddat mp-3:n ...

Nu baske mej ska här joggas en runda till ... det är juh torsdag gott folk :) Jag sa (skrev) agendan har tre möte/vecka inplanerade : tisdag, torsdag & lördag! Läste nånstans att det är lika viktigt att avsätta en tid i agendan varje gång du planerar att träna som exempelvis jobbmöte, frisörbesök ja, you name it - listan kan göras lång!!! Asså en "icke-avbokningsbar-tid" är något att sträva efter!!!

Se på träning som jag - småbarnsmamman - ser på det: Jag kommer hemifrån & får egentid, jag slipper bada/duscha kidzen, tandborstning, God-Natt-sagan,  "måste-kissa" & "måste-dricka" ... bara måste mammaaaa jag vill jag vill jag vill  MAMMMMAAAA... he he he SMART tänkt va?


Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker det är lättare att jogga med musik, vi brukar vara ute hela familjen óch det är jag med man och två tjejer. På tar en runda på ca 5km nu men barnen springer ett varv. Tjejerna ska springa lilla tjejmilen och jag ska jogg/gå men en väninna.

Så heja på dig



Anna

2009-08-12 @ 08:49:48
URL: http://annassmalaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0