Dammade av löparskorna ...

Jehooo då, maten vart klar när maken gjorde entré !!!

Sen fick vi lite gäster - MEN - jag hade juh bestämt mig ... löparskorna skulle dammas av & användas IDAG!!! Så gästen i fråga undrade vart mina nya löparskor var ... så kunde hon göra mig sällskap & jag skynda såklart mig att leta upp både t-shirt & de nya skorna till henne. Jag vet jag é knas, men jag gillar fortfarande mina gamla bäst! Rundan gick bra, tar det VÄLDIGT lugnt nu i början för att inte tröttna går lite & joggar lite. Mitt mål är inte att springa fort, jag vill hellre utöka rundan & springa långt. Har lagt in i kalendern tisdag, torsdag & lördag - jogga fram till inomhusträningen drar igång - sen får jag ändra lite i schemat!

                                                                                                
Mina  löpardojjs

NIKE Air Zoom Elite + 4


Kommentarer
Postat av: LillaGrå

Duktigt att börja springa! Heja!

Postat av: sanna

Det tycker jag låter kanon.. själv har jag jobbat upp min motion just så. För det fanns en tid som jag flåsade av att hämnta posten. Nu springer jag som ingen annan..



heja dig..



Kram

2009-08-06 @ 20:38:14
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0